Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

Bandaža za koleno
Sobota, 17. september 2022

Bandaža za koleno

 NOVO V SEPTEMBRU:  Eksluzivna novost za koleno, razvita z ortopedom: Bandaža Magnet Move, s katero kolenu zagotovite stabilnost in varen oprijem v vs...

Več

POSEBNO DARILO V DECEMBRU 2022-darilni bon- 20%
Sreda, 30. november 2022

POSEBNO DARILO V DECEMBRU 2022-darilni bon- 20%

Samo v mesecu DECEMBRU Vam Energetix podari posebno darilo v obliki darilnega bona, ki ga lahko koristitie ob vsakem nakupu v mesecu decembru  20...

Več

ČRNI PETEK IN IZJEMNI POPUSTI-50%
Petek, 18. november 2022

ČRNI PETEK IN IZJEMNI POPUSTI-50%

Ponudba velja do konca meseca, oziroma do odprodaje zalog pregled ponudbe na naslednji povezavihttps://mailchi.mp/8f791c32a736/rni-petek...

Več

Kje nas najdete

Visoko pri Kranju, 4212 Visoko



Sedež podjetja 
Visoko 119,  4212 Visoko
tel. 041 658 705 

PRODAJNA MESTA IN RAZSTAVA:

 LEKARNA ŽUŽEMBERK-TANJA LUKANC
TEL. 07 388 80 00

VESNA NEFERAMIS, Ptuj
tel. 041 827 325

PETRA BELE, Rogaška Slatina
tel. 041 315 838

 


Garancija

Vsi podatki o garanciji o vaših izdelkih.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

  • brezplačno odpravo napake
  • če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika

  • prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih ( potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
  • v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako
  • prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
  • potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
  • prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije

Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic preko TIRS ali sodišča.


Novo v trgovini

Zapestnica z motivom bleščečega srcatip 82362

Pri tej zapestnici se barva v nežnih rožnato zlatih odtenkih popolnoma ujema z bleščečimi kristali, ki obdajajo osrednji element v obliki srca. Zapest...

Spletna cena: 59,00 €

Zapestnica z motivom bleščečega srca

Ta privlačno oblikovana zapestnica ima vse, kar bi pričakovali od visokokakovostnih zapestnic: ima modern in jasen dizajn, ki je  prav tako prime...

Spletna cena: 49,00 €

Magnetna zapestnica s simbolom neskončnosti

V tej moderni zapestnici je bilo nanizanih veliko simbolov neskončnosti, kar je dalo zelo privlačen in hkrati izjemen videz. Simbol neskončnosti preds...

Spletna cena: 59,00 €

Izdelki v akciji

VISEČI UHANI S PERLO TIP 2598-1

Zelo elegantni polviseči uhani ne potrebujejo nobene kombinacije, saj so že kot samostojni nakit zelo očarljivi. Njihova posebnost je prava perla v ze...

Popust: -50,00%
Spletna cena: 22,50 €

Modern prstan s simboliko neskončnosti tip 8158

Ta sodoben prstan je sestavljen iz vrste simbolov neskončnosti, ki pomenijo neskončnost. Lahko ga nosite sami ali podarite ljubljeni osebi-kot simbol ...

Popust: -20,41%
Spletna cena: 39,00 €

MODERNA OGRLICA Z OBESKOM V OBLIKI SRCA

Ta nežna ogrlica je zelo preprosta in hkrati moderna, zato jo lahko kombiniramo na več načinov. Majhen obesek v obliki srčka deluje kot paša za oči in...

Popust: -20,41%
Spletna cena: 39,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica