Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

Petek, 03. maj 2019

Posebnost za nove člane - velja do 31.5.2019

POSEBNO UGODNA VČLANITEV V MAJU2019! Članstvo Energetix v MAJU 2019 je brezplačno!
Včlanite se lahko na dva načina:
1.) Nakup nad 50€ (po rednih...

Več

VABILO NA  DOGODEK v maju 2019!
Ponedeljek, 27. maj 2019

VABILO NA DOGODEK v maju 2019!


Vabljeni na dogodek v maju v Ljubljani na temo odpravljanja bolečin s pomočjo novega aparata in nove tehnologije preko telefona.   ...

Več

Magnetna palčka za več kisika v vodi
Petek, 03. maj 2019

Magnetna palčka za več kisika v vodi

Voda uravnava vse funkcije našega organizma: srce, ožilje, mišice, metabolizem, prebavo, hlajenje telesa,.... Voda je temelj vsake naše celice. Zara...

Več

Kje nas najdete

Tržaška 116, Ljubljana in Visoko pri Kranju izmenično



PE LJUBLJANA: 

Tržaška 116, Ljubljana

Tel. 041 658 705

Delovni čas:

Pon.- Čet: 09.00 - 18.00 , po predhodnem naročilu zaradi terenskega dela

Naročila sprejemamo tudi po predhodnem naročilu izven delovnega časa na info@energetix.si ali po telefonu 041 658-705


PE VISOKO: 

Visoko 119, Visoko

Po naročilu na tel. 041 658 705

Garancija

Vsi podatki o garanciji o vaših izdelkih.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

  • brezplačno odpravo napake
  • če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika

  • prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih ( potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
  • v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako
  • prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
  • potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
  • prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije

Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic preko TIRS ali sodišča.


Novo v trgovini

ZAPESTNICA TIP 3651-1

PODROBNOSTI O IZDELKU:
* število magnetov: 1* magnetna jakost: 0,12 Tesla* material: nerjaveče jeklo* površinska tekstura: polirana* velikost: SL* ...

Spletna cena: 59,00 €

OBESEK - TIP 3650-1

PODROBNOSTI O IZDELKU:
* število magnetov: 1* magnetna jakost: 0,12 Tesla* material: nerjaveče jeklo* površinska tekstura: polirana* za dame* dolži...

Spletna cena: 55,00 €

Otroška zapestnica dvojna TIP 3624-1 z drsnikom

Svetlozelena zapestnica za otroke neizogibno izstopa. Glede na vaše razpoloženje lahko kombinirate več drsnikov. Za spremembe velikosti po meri l...

Spletna cena: 39,00 €

Izdelki v akciji

Magnetni povoj za hrbet tip MW 5000

Magnetna bandaža podjetja Energetix s svojimi bipolarnimi magneti zagotavlja nežno naravno moč za vaše dobro počutje. Zagotavlja toploto in pomaga pri...

Popust: -0,00%
Spletna cena: 150,00 €

uhani tip 2714-1

Uhani s kristali Swarovski  v zeleni barvi na sredini, okrogle oblike so lahki in manjši, tako, da se jih lahko nosi podnevi in ponoči, saj pogos...

Popust: -48,97%
Spletna cena: 19,90 €

obesek tip 2718-1

Unikaten obesek v obliki rože je moden obesek, ki se lahko nosi na daljši, ali pa na krajši verižici. Sestava je kirurško jeklo, v kombinaciji s kamni...

Popust: -40,00%
Spletna cena: 33,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica